lørdag 1. juli 2017

Merkedager!

Tenk at juli er her allerede! I Nordsalten hobbyklubb er vi i dag ute med en ny utfordring, denne gangen er temaet; Merkedager!

Jeg har laget ett bryllupskort til denne anledningen.
Ett bryllupskort i dus lilla og lilla speilkartong med nydelige mønsterark fra Papirdesign




Jeg er veldig glad i å lage staffeli eller easle card til store merkedager for jeg syns de gjør seg så fint på gavebordet. Jeg syns bruken av speilkartong gjør at kortet får det lille ekstra. Her er det brukt hvit og lilla bazzil, speilkartong fra papirgleder og blomster fra WOC.


Det er alltid litt vanskelig å vite hva slags tekst man skal bruke på ett bryllupskort når man ikke kjenner brudeparet, men dette er ett av de versene jeg liker veldig godt. 


Håper du tar turen innom Nordsalten hobbyklubb og ser på de lekre DT bidragene og lar deg inspirere til å delta!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -