torsdag 1. juni 2017

Maritim hilsen

Tenk at mai er over, og den første sommermåneden er her alt. Tiden går så utrolig fort om dagen. Det er klart for en ny utfordring hos Kort o Mania, denne gangen er temaet Maritimt!
















Jeg har denne gangen laget ett papirposekort med en tag i. 




Denne gangen har jeg brukt en hvit papirpose som passer perfekt til en stor tag. Jeg har dekorert den med mønsterpapir fra den lekre serien Summertime fra Maja Design. Jeg har brukt begge sidene av ett og samme mønsterark. 





Jeg har dekorert posen med stjerner stanset ut i kraft, stjenene er dies fra Nellie Snellen, og tekststrimler fra papirdesign. 




Tekststempelet liker jeg veldig godt, dette er fra Kort og godt, passet perfekt til ett maritimt tema. Jeg har også dekorert med seilbåter fra Studio Calico og tekststrimle fra Papirdesign





Her kan du se tagen som står nedi posen, kjekt å pynte den også litt slik at den står i stil med utsiden av kortet. 

Jeg håper du tar turen inn til Kort o Mania og ser på alle de lekre DT-bidragene som jentene i teamet har laget. Håper også du blir inspirert til å lage noe maritimt!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -