fredag 16. juni 2017

Gratulerer - DT bidrag

Da er vi kommet halvveis i juni og vi i Kort o Mania er ute med ny utfordring! Denne gangen vil vi gjerne se bruk av forskjellige ting! Utfordringen på Kort o Maniabloggen finner du her!

Vi er sponset av All dressed up denne gangen, med lekre digistempler både til DT - gjengen og i premie.


Her er kortet jeg har laget denne gangen. Til ei herlig jente som snart blir 8 år.

 Denne gangen har jeg valgt papirer fra Fika, en eldre serie fra Maja Design. Jeg har alltid likt denne serien veldig godt, så sparer litt på arkene. Denne gangen har jeg rufset de litt og gått løs med litt gesso på arkene. Blomstene er fra papirdesign og WOC, og det er også stickersene med ord og halvperlene.

Jeg har nylig fått meg Prismacolor blyanter, de er det en skikkelig øvingssak å få til når man er vandt med promarkers. Men samtidig så syns jeg de får ett sartere uttrykk enn tusjene. Tekststempelet er fra Kort og Godt.

Håper du tar turen inn i Kort o Maniabloggen og lar deg inspirere av alle de lekre dt-bidragene og leverer ett bidrag til utfordringen vår!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -