tirsdag 16. mai 2017

Veskekort til konfirmanten!

Da er midten av mai her alt, og vi i Kort o Mania er ute med en ny utfordring! Denne gangen er temaet; Utfordre deg selv, lag noe med en teknikk du ikke har prøvd før. Jeg har prøvd meg på ett veske/lommebokkort til en av årets konfirmanter. Som ble bestilt hos meg. Bestillingen kom med noen interesser og det var blandt annet, musikk, chanel, høye heler, sminke, og temaet var svart/hvit.


Dette var den første ideen som landet i hodet mitt etter å ha fått bestillingen, jeg fant det perfekte mønsterarket til en "chanelveske".

Malen til kortet fant jeg i bloggen til Junhild som jeg var i design team med tidligere. Her kan du finne malen til lommebok kortet, som jeg i denne omgangen har omdøpt til veskekort..



Kortet er laget av en svart bazzil som base, og hvit bazzil mellom basen og mønsterarket for å skape litt mer liv og kontrast. Jeg har også lurt inn litt rosa for å ha noe som bryter med det sorte og hvite. Samt litt speilkartong i sølv for.  Kortet er dekorert med blomster fra WOC, en søt liten charm, Chanel logoen som jeg har kuttet ut med silhouette cameo, navnet til konfirmanten skrevet med en dymo embossing og tekststempel fra kort og godt.



Innsiden er pyntet veldig enkelt med ett flott tekststempel fra kort og godt som er en av mine favoritter.




Oppi vesken er det ett lite kort, samt plass til en liten gave eller penger. 




God plass til en personlig hilsen på det enkle kortet som står nedi vesken. 


Jeg håper du tar turen innom Kort o Mania bloggen og ser på de lekre bidragene som alle jentene i design teamet har laget. Kanskje blir du inspirert til å lage noe helt nytt du også?



Jeg ønsker å delta på følgende utfordringer med mitt kort;


5 kommentarer:

  1. Så stilig dette var!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvarSlett
  2. Stiligt veskekort. Det var stil over det. Takk for deltar hos Hobbygarasjen.no
    DT Lise

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Så stilig veskekort. Artig med logen til Chanel. Takk for at du deltar i blomsterutfordringa til Papirlosjen.
    DT-Annelen

    SvarSlett
  5. For et stilig prosjekt! Regner med det falt i smak hos mottaker:-)
    Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring #blomster.
    Klem fra DT-Synnøve

    SvarSlett

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -