mandag 1. mai 2017

Nytt liv!


Da er mai endelig her! I Nordsalten hobbyklubb har vi denne måneden ett veldig kjekt tema, nemlig; Nytt liv eller resirkuler! Det er så kjekt å ta noe gammelt og forandre det til noe helt annet. Denne gangen er vi sponset av Aurella27 med lekre digistempler.




Jeg har tatt denne gamle boksen som en gang inneholdt chipboards, fra K&C company og laget den til en rosa boks til datteren min som hun skal få i bursdagsgave, full i bilder av henne og venninene. 




Her er boksen etter at den har fått ett strøk med gesso og blitt dekket av knall rosa bazzil, jeg har ei ekte rosajente, så denne kommer til å falle godt i smak. Jeg har brukt hvit og rosa bazzil, samt ett mønsterpapir jeg fant i restekassen min. Blomsten er fra WOC og den lekre hjertediesen er fra kort og godt. Navnet er skrevet med en god gammeldags dymo embosser og hjerteknappen er kjøpt hos Scrappegarasjen.

Stempeltrykket har jeg fargelagt med promarkers og flexmarkers, jeg syns det var litt vrient å få det så dust som jeg ville, men det står i god stil til boksen syns jeg. 



Boksen er ganske dyp, så her er plass til mange bilder. Jeg gleder meg til å fylle den med masse gode minner, og gi henne denne i august.

Jeg håper du tar turen inn på Nordsalten Hobbyklubb, og lar deg inspirere av alt det lekre design teamet har laget. Kanskje du blir inspirert, til å skape noe nytt av noe gammelt, eller å gi emballasje eller bokser ett nytt liv.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -