mandag 1. mai 2017

En liten biehilsen!

Våren har virkelig begynt å sette sitt preg på naturen, og i dag har jeg ett skikkelig sommerlig kort på bloggen. I Kort o Mania denne gangen er temaet lag på lag og jeg har virkelig lesset på med lag. Vi er sponset av ppinkydolls med lekre digistempler. 



Kortet mitt ble til da jeg fant dette lekre mønsterarket i haugen min av ark, den passet jo helt perfekt til stempeltrykket, med lekre bier på en blå himmel på ene, og bikubemønster på baksiden.Jeg har også brukt gul, og kraftfarget bazzil.  Diesen jeg har brukt er fra kort og god, og passer også utrolig bra til temaet. Blomstene jeg har brukt her er også fra WOC.



Stempeltrykket denne gangen er fargelagt med prismacolors som jeg har vært så heldig å få låne av en venninne, rett og slett for å teste de ut, og jeg elsker de rett og slett. 



Kortet innvendig er kledd med det kule, gule bikubemønsteret. 

Håper du stikker innom Kort o Maniabloggen og ser på de flott bidragene som design teamet har laget. Håper du blir inspirert til å lage noe med mange mange lag på!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -