onsdag 2. oktober 2013

Vennskap

I går kom det mange nye utfordringer i bloggverden, så etter en runde hos diverse utfordringsblogger fikk jeg ånden over meg.


Jeg har fulgt skissen til Sketchy Colors.





Her er min løsning på den :)

Laget ett kort av restekartong og ett nydelig ark fra bildmålerna.


Jeg syns dette magnoliastempelet er utrolig her, teksttempelet er fra kort og godt. 
Blomstene er kirsebærblomster fra WOC.


Stempeletrykket er fargelagt med promarkers; Lilla - lavender, orchid og lilac. Håret er fargelagt med cocoa, sandstone og putty, buksen med cocoa, tan og putty, skoene med tan og putty. Ansikt og hender oatmeal, blush og pale pink. Vingene har fått litt sticles, star dust.

Innsiden er pyntet med retroblomster.



Med dette kortet vil jeg delta på følgende utfordringer:









4 kommentarer:

  1. Kjempesøtt kort! Og så bra at du tok utfordringen og ble med hos PMN!
    :) Klem

    SvarSlett
  2. Et flott kort du har laget :) Flott fagrelagt motiv .) Og herlig tekst på fremsiden :) Tusen takk for at du deltar i utfordringen til PMN :) Klem Rita, DT

    SvarSlett
  3. Kjempeflott kort i lekre farger og flott løsning på skissen vår :)
    Tusen takk for at du deltar hos Sketchy Colors ♥
    Klem, Maya

    SvarSlett
  4. Herlig kort i lilla :-) Tusen takk for at du ble med på utfordringen vår på PMN og lykke til!

    Klem DT Anne

    SvarSlett

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -