mandag 27. mai 2013

Herlige pasteller

Det ble seint i går siden lillemor ikke ville sove, men det kom da noe godt uttav det, jeg puslet med dette kortet innimellom synging og annet.

Ett sommerlig kort i herlige pastell farger, lys grønn, hvit, gul og litt lys rosa.



Ett skikkelig sommerlig kort, i lys grønn, lys gull og hvit bazzil og ett nydelig lysegrønt ark fra bildmålarna. Jeg har brukt den doble hjertepunchen fra Martha Stewert på den gule borden, den grønne sirkel borden bak trykket er fra Spellbinders, (lacey circles), den lekre vimpel rekken er fra la la land crafts, (heart banner die) Blomster fra WOC, blonde og bånd fra restekassen min.

Trykket er farget med promarkers og flexmarkers, på håret har jeg fulgt Karen Elise sin flotte oppskrift som du finner på bloggen hennes. Ellers har jeg brukt olivegree, khaki og pastel green på genseren, det rosa er fargelagt med Antique pink og anitque white, buksen er fargelagt med cocoa, tan og putty og skoene med tan og putty. På ansiktet har jeg brukt, blush, pastel pink og oatmeal. Hjertene er fargelagt med poppy og så har de fått glossy på toppen :)


Innsiden, her har jeg brukt samme ark som på utsiden, samt bartepunchen fra Martha Stewert og en liten sommerfugl punch, stempelet er fra kort og godt. 





Dette kortet leverer eg til følgende utfordringer:

Kort o Mania #86 - Bingo, punh/dies, knapper og bånd/blonder
Sketchy colors #165 - Farger; lys grønn, hvit og gul






3 kommentarer:

  1. Åååå så skjønt kort du har laget, Mari!! HErlig!!
    Nydelig blomster og knappepynt!
    Tusen takk for at du deltar på Sketchy Colors sin fargeutfordring denne uken!
    Klem fra Jannhild

    SvarSlett
  2. Smukt kort og flot farvelægning! Tak fordi du deltager hos Kort o mania!

    SvarSlett
  3. Så fin kort du har laget, flott fargelagt. Tusen takk for du deltr hos Kort O Mania.
    Lykke til!
    Klem fra Elisbeth.

    SvarSlett

Så koselig at du legge igjen ett spor i bloggen min, utrolig kjekt med tilbakemeldinger. - Klem Mari -